خدمات پشتیبانی نرم افزار جامع هماهنگ در سال 1397 شامل موارد زیر می باشد:
1- پاسخ گوئی به سوالات مرتبط با نرم افزار هماهنگ بصورت تلفنی، ایمیل و اینترنت،
2- رفع مشکلات مرتبط با نرم افزار هماهنگ بصورت تلفنی، ایمیل و اینترنت،
3- رفع مشکلات با استفاده از نرم افزارهای ارتباط از راه دور مانند AnyDesk یا نرم افزارهای مشابه،
4- رفع مشکلات مرتبط با نرم افزار هماهنگ از طریق سایت شرکت بصورت OnLine و OffLine،
5- ارسال نسخ جدید نرم افزار هماهنگ توسط ایمیل، شامل آخرین امکانات و تغییرات.