شرکت نرم افزار فروردین در راستای پیاده سازی و استقرار کامل نرم افزارهای خود خدمات زیر را بصورت تکمیلی ارائه می نماید:
1- طراحی کدینگ سرفصلهای حسابداری بصورت متناسب و با در نظر گرفتن نوع فعالیت شرکت و ارتباطات لازم بین زیر سیستمهای مرتبط با آن،
2- طراحی مناسب و بهینه گردش اطلاعات انبار و طراحی و پیاده سازی کدینگ کالا و مواد متناسب با عملکرد شرکت،
3- مشاوره و استقرار سیستم برنامه ریزی تولید و تامین مواد،
4- پیاده سازی و استقرار کلیه مراحل سیستم اموال و دارائیهای ثابت،
5- مشاوره و ارائه خدمات تکمیلی در خصوص استقرار سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد و طرح طبقه بندی مشاغل،
6- مشاوره و ارائه اطلاعات و رهنمودهای تکمیلی در خصوص استقرار بهینه سیستم خزانه داری و کنترل صندوق و بانک،
7- برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و تکمیلی بصورت خاص جهت استفاده بهینه از امکانات نرم افزار جامع هماهنگ متناسب با نیازمندی مشتری،
8- افزودن ماژول های نرم افزاری خاص و بر مبنای سفارش مشتری جهت استقرار مناسب و تطبیق هر چه بیشتر با عملکرد مجموعه.